Вівторок, 27.07.2021, 17:50Вітаю Вас Гость | RSS
Полтавська загальноосвітня школа №24
Меню сайту
Категорії розділу
Новини сайту [4]
Новини школи [288]
Наше опитування
Де взяти грошей на нові комп'ютери?
Всього відповідей: 54
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка для батьків


Контакти уповноважених служб у справах дітей

Батькам майбутніх першокласників

Навчання в початковій школі організовується за єдиним чотирирічним терміном. Період навчання дитини в 1 класі є особливо важливим. У цьому віці з ігрової діяльності поступово формується навчальна діяльність, якою починає оволодівати дитини. Ця діяльність вимагає від першокласників не лише значного розумового напруження, а й більшої фізичної витривалості, вольових зусиль. Тому навчання учнів 1 класу здійснюється з урахуванням особливостей фізичного і психічного розвитку дітей, їхніх вікових та індивідуальних можливостей. Готовність до школи визначається взаємозв’язаними компонентами: фізичною готовністю (станом здоров’я і фізичним розвитком), інтелектуальною і особистісною готовністю.

Фізіологічні показники готовності:

1. Зміна не менше 5 молочних зубів на корінні.

2. Дістає рукою через верхівку до верхньої частини протилежного вуха (Філліпінський тест).

3. Якщо дитина стоїть боком - проявляється прогин хребта в попереку.

4. Вміє кидати і ловити м’яч.

5. Вміє зав’язувати шнурки, застібати ґудзики, блискавки - це ознака розвитку дрібної моторики.

6. Відмічається скачок в зрості.

7. Може повторити прості пальчикові ігри (наприклад, по столу переминати пальцями, зробити пальцями «перемога» і т. д.).

  Особистісна готовність характеризує уміння дитини орієнтуватися в навколишньому світі, запас її знань, ставлення до школи, самостійність дитини, її активність і ініціативу, розвиток потреби в спілкуванні, вміння встановити контакт з однолітками і дорослими.

  Інтелектуальна готовність дитини до школи включає в себе розвиток фонематичного слуху, здорового сприймання, образних уявлень, розвиток таких психічних процесів, таких як сприймання, увага, спостережливість, пам'ять, уява, а також розумовий і мовленнєвий.

Отже, було б добре, якби дитина змогла б:

1. Назвати себе (П. І. Б.), маму, тата, бабусю, дідуся (орієнтація у внутрішньосімейних зв’язках).

2. Знати пори року, кількість і назви місяців у році, днів у тижні. Знати, які зараз рік, тиждень, день. Вміти відповісти на питання типу «коли птахи відлітають на південь», «коли холодно та іде сніг», «в який день люди не ходять на роботу», «В яку пору року листя жовтіє».

3. Розказати назви оточуючих її предметів: меблі, посуд, одяг, побутові та електроприлади, рослин, тварин, явищ природи, назви улюблених мультфільмів, казок, книжок, імена улюблених героїв.

4. Вміти прочитати (можна по складам) невеликий, простий текст з декількох речень.

5. Бути в змозі написати або скопіювати просту фразу, наприклад, «він їв суп».

6. Прямий і зворотний відлік в межах 20.

7. Вміти складати і віднімати числа в межах 10.

8. Володіти навичками узагальнення (в картинках вибрати що об’єднує), виключення з ряду.

9. Знаходити схожість і відмінності між предметами.

10. Вміти скласти розповідь за картинкою або за серією картинок.

11. Знати основні геометричні фігури – коло, овал, прямокутник, трикутник, квадрат, вміти їх намалювати.

12. Запам’ятати 5-7 слів з 10 чітко названих.

13. Вміти розповісти напам’ять невеликий вірш.

14. Вміти відповісти на питання: що буває раніше – обід чи вечеря, хто більший – корова або коза, у корови дитинча теля, а у коня …

15. Знати основні кольори.

16. Вміти намалювати фігуру людини з усіма основними частинами тіла.

17. Вміти визначати напрямок: вперед, назад, направо, наліво, вгору, вниз.

18. Утримувати увагу на заданому виді діяльності 10 хв.

19. Розуміти, що таке школа, чим там займаються і навіщо туди ходять.

Рекомендації щодо підвищення рівня готовності дитини до школи:

Завданням батьків, вихователів та педагогів у процесі формування готовності дитини до школи є:

1. Вселити в дитину віру у свої сили, не здійснювати вплив, що веде до формування заниженої самооцінки.

2. Не допускати у дитини страху до навчання, школи.

3. Потрібно частіше хвалити дитину і підбадьорювати її.

4. Батькам не потрібно «тренувати» дитину виконувати наведені завдання, необхідно розвивати розуміння завдань.

5. З метою підвищення рівня розвитку мислення і мовлення важливо навчити дитину брати участь у колективних рольових іграх.

6. Обов’язковою умовою формування готовності дитини до школи є не тільки розповідання дорослими казок дитині у період від 3 до 5 років, а й слухання дитячих версій «Колобка», «Ріпки» тощо.

7. Дорослим завжди потрібно обговорювати з дітьми прочитану книжку або переглянутий фільм.

8. У дошкільному та молодшому шкільному віці у дитини інтенсивно формується образне мислення, тому важливе значення у розвитку займають малювання, ліплення, аплікації, конструювання.

9. І, найголовніше правило- для батьків: вірте в свою дитину, і разом у Вас все вийде!

Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Пошук
Календар
«  Липень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz