П'ятниця, 25.05.2018, 12:13Вітаю Вас Гость | RSS
Полтавська загальноосвітня школа №24
Меню сайту
Категорії розділу
Новини сайту [7]
Новини школи [399]
Наше опитування
Куди б ви з задоволенням сходили на канікулах?
Всього відповідей: 27
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка практичного психолога


 Психолог школи Гордієвський Дмитро Євгенович надає професійну психологічну допомогу учням, їх батькам та вчителям школи.

"Здоров’я – це не все, але все без здоров’я – ніщо"

Сократ

«Людина – найвищий продукт земної природи. Але для того, щоби насолоджуватися скарбами природи, людина має бути здоровою, сильною та розумною».

І. Павлов

Напрямки роботи практичного психолога :

- психодіагностична робота;

- консультаційна робота;

- корекційно-відновлювана та розвивальна робота з учнями;

- психологічна просвіта;

- навчальна діяльність;

- організаційно-методична робота;

- зв'язки з громадськістю.

 

Індивідуальне консультування батьків, учнів, учителів, інших зацікавлених осіб

проходить щопонеділка та щовівторка з 10.00 до 12.00

у кабінеті № 28

 

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ БАТЬКАМ З УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ П’ЯТИКЛАСНИКІВ

ДО НОВИХ УМОВ НАВЧАННЯ

 

        Будь-які перехідні періоди життя і діяльності дітей висувають специфічні проблеми, що пов’язані зі зміною в організації навчальної діяльності у середніх класах. Умови, які змінилися, пред’являють більш високі вимоги до інтелектуального і особистісного розвитку, до ступеня сформованості у дітей певних учбових знань, дій, навичок. Процес звикання до шкільних вимог і порядків, нового для п’ятикласників оточення, нових умов життя розуміється як адаптація. Адже дитина в школі адаптується не тільки до своєї соціальної ролі, але перш за все до особливостей засвоєння знань у нових умовах.

 

   1. Якщо Вас щось турбує в поведінці дитини, якомога швидше зустріньтеся і обговоріть це із класним керівником, шкільним психологом.

   2. Якщо в родині відбулися події, що вплинули на психологічний стан дитини, повідомте про це класного керівника. Саме зміни в сімейному житті часто пояснюють раптові зміни в поведінці дітей.

   3. Цікавтеся шкільними справами, обговорюйте складні ситуації, разом шукайте вихід із конфліктів.

   4.  Допоможіть дитині вивчити імена нових учителів, запропонуйте описати їх, виділити якісь особливі риси.

   5. Порадьте дитині в складних ситуаціях звертатися за порадою до класного керівника, шкільного психолога.

   6. Не слід відразу ослабляти контроль за навчальною діяльністю, якщо в період навчання в початковій школі вона звикла до контролю з вашого боку. Привчайте дитину до самостійності поступово: вона має сама збирати портфель, телефонувати однокласникам і питати про уроки тощо.

   7. Основними помічниками у складних ситуаціях є терпіння, увага, розуміння.

   8. Головне новоутворення підліткового вікового періоду – відкриття своєї індивідуальності, свого «Я». Підвищується інтерес до свого тіла, зовнішності.

   9. Зростає дух незалежності, який впливає на стосунки підлітка в родині, школі.

  10. У дітей настає криза, пов’язана з бажанням здобути самостійність, звільнитися від батьківської опіки, з’являється страх перед невідомим дорослим життям.

  11. Бажання звільнитися від зовнішнього контролю поєднується зі зростанням самоконтролю й початком свідомого самовиховання.

  12. Внутрішній світ дитини ще нестабільний, тому батькам не слід залишати своїх дітей без нагляду. Підліток дуже вразливий і легко піддається впливам як позитивним, так і негативним.

  13.  Розширюється коло спілкування, з’являються нові авторитети.

  14. Недоліки й суперечності в поведінці близьких і старших сприймаються гостро й хворобливо.

  15.  У батьках підлітки хочуть бачити друзів і порадників, а не диктаторів.

*

 
Вхід на сайт
Логін:
Пароль:
Пошук
Календар
«  Травень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz